Wojciech Szymański absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie jest współautorem książki Content marketing współczesny poradnik po marketingu treści. To nie jedyna książka napisana przez Wojciecha, który jest autorem również takiej pozycji jak E-marketing – kompendium dla menadżerów, czy współautorem takich klasyków w branży PR jak Leksykon Public Relations oraz Badania i pomiar efektów w PR.
Interesujesz się content marketingiem? To pozycja właśnie dla Ciebie. Content marketing to fenomen. To galaktyka możliwości. To tworzenie świata przeżyć. A w końcu to jedno z częściej używanych określeń we współczesnym języku biznesowym.
Wiele osób o nim słyszało. Spora grupa stosuje go z powodzeniem od lat. A nie ma chyba nikogo, kto nie zetknąłby się z nim w jakiejkolwiek postaci. Dla wielu marketingowców i przedsiębiorców stał się wręcz kluczem, zapewniającym instant sukces. A przecież nic tak nie działa… no może oprócz zupek w proszku!
Magdalena Tobiasz oraz Wojciech Szymański to dwójka wybitnych specjalistów z zakresu e-marketingu. Na blisko 200 stronach poradnika odsłaniają zagadki, rozwiewają mity, przybliżają pojęcia, prezentują własne przemyślenia i oferują rzetelną (a przede wszystkim!) praktyczną wiedzę o zarządzaniu treścią w szeroko rozumianej reklamie.
Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to książka szczególna. To ogrom informacji. To marketingowe doświadczenie. Pozycja warta uwagi osób z branży, przedsiębiorców wiążących sukces swojego biznesu z internetem a także każdego, kto chce zrozumieć fenomen marketingu treści.
Zatem na czym polega jego sekret? Jak wykorzystać jego potencjał? O co chodzi w budowaniu opowieści o marce? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie właśnie w tym poradniku. O Content Marketingu mówi się dużo. Czas, żeby to on zaczął mówić za Was.